Betterhelp היא החברה המובילה בעולם בתחום הטיפול אונליין. אנחנו משנים את הדרך שבה אנשים מקבלים עזרה עם אתגרים משני חיים, דרך פלטפורמה נוחה ודיסקרטית המספקת קשר למטפל מוסמך. Betterhelp מביאה טיפול מקצועי לכל מקום ובכל שעה דרך המחשב, הטאבלט או הטלפון הנייד.
לאחר ההרשמה, אנו נצוות אתכם למטפל זמין שמתאים למטרות ולהעדפות שלכם, ולסוג הבעיות עמן אתם מתמודדים. למטפלים שונים יש גישות ותחומי התמקדות שונים, לכן חשוב למצוא את האדם הנכון שיוכל לעזור לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר בעבורכם. גילינו שאנו מסוגלים לספק התאמה מוצלחת ברוב המקרים; עם זאת, אם אתם מתחילים את התהליך ומרגישים שהמטפל שלכם אינו מתאים לכם, באפשרותכם לבחור לקבל התאמה למטפל אחר.
מטפלים ב-BetterHelp הם מטפלים מוסמכים ומנוסים. לכולם תואר שני או תואר דוקטור והם מוסמכים על ידי מוסדות מוכרים במקצועות טיפוליים, לאחר שסיימו בהצלחה את ההשכלה, הבחינות, ההכשרה וההדרכה הדרושים. בעוד הם שונים זה מזה בניסיון, בהתמחות וברקע שלהם, כולם צברו לפחות 3 שנות ניסיון ומעל 1,000 שעות טיפול מול מטופלים.
הצוות שלנו מוודא שכל המטפלים שאנו מצרפים לפלטפורמה הם בעלי רישיון מלא העומד בכל הדרישות. מטפלים המבקשים לעבוד עמנו נדרשים לספק מסמכי רישיון מתאימים, הוכחת זהות והמלצות ממטפלים אחרים שעבדו עמם. לאחר מכן אנו בודקים ומצליבים את פרטי הרישיון שלהם עם מועצת הרישוי במדינה שלהם.

בנוסף לבדיקת תעודות, כל מועמד פוטנציאלי עובר הערכה באמצעות ראיון וידאו.

בנוסף אנו מציגים את פרטי הרישיון המלאים של כל מטפל כדי להקל עליכם לבצע בדיקה מקיפה משלכם על המטפל שלכם.

BetterHelp עשויה להתאים לכם אם אתם מעוניינים לשפר את איכות חייכם. בכל פעם שיש משהו שמפריע לאושר שלכם או מונע מכם להשיג את המטרות שלכם, ייתכן שנוכל לעזור. יש לנו גם מטפלים המתמחים בנושאים ספציפיים, כמו מתח, חרדה, מערכות יחסים, הורות, דיכאון, התמכרויות, אכילה, שינה, טראומה, כעס, סכסוכים משפחתיים, נושאי להט"ב, אבל, דת, ביטחון עצמי ועוד.

BetterHelp היא לא הפתרון הנכון עבורכם אם אחד מהדברים הבאים נכון:
  • יש לכם מחשבות לפגוע בעצמכם או באחרים
  • אתם קטינים או נמצאים תחת השגחתו של אפוטרופוס חוקי
  • אתם נמצאים במשבר דחוף או במצב חירום
  • אובחנתם כחולים במחלת נפש קשה, או אם הומלץ לכם להיות תחת פיקוח פסיכולוגי או בטיפול פסיכיאטרי
  • נדרשתם לקבל טיפול או ייעוץ בצו בית משפט או על ידי כל רשות אחרת
  • אין ברשותכם מכשיר שיכול להתחבר לאינטרנט או שאין לכם חיבור אינטרנט אמין
אנו שואפים ליצור חווית שימוש המותאמת להמלצות להנגשת תכני אתרי אינטרנט (WCAG) אשר פורסמו על ידי ה-W3C (ברמת AA).
ניתן למצוא מידע נוסף על איך להפעיל את ממשק אפשרויות ההנגשה בדף הנגישות שלנו.
עבור נגישות בנייד, אנו ממליצים להשתמש באפשרויות ההנגשה של המכשיר עצמו. הוראות עבור אייפון ניתן למצוא כאן, והוראות עבור אנדרואיד ניתן למצוא כאן.
עלות הטיפול באמצעות BetterHelp נעה בין 115₪-185₪ לשבוע (בחיוב חודשי). באפשרותכם לבטל את המנוי שלכם בכל עת ומכל סיבה שהיא.
אנשי המקצוע שעובדים דרך BetterHelp הם מטפלים מורשים ומוסמכים אשר הוסמכו על ידי המדינה שלהם לספק טיפול. עם זאת, בעוד שלשירות עשויים להיות יתרונות דומים, הוא אינו מסוגל להחליף טיפול מסורתי פנים אל פנים בכל המקרים. שימו לב כי המטפל שלכם לא יוכל לתת אבחנה רשמית כלשהי, למלא צו בית משפט או לתת מרשמים לתרופות.
בדרך כלל לוקח כ-24 שעות למצוא מטפל מתאים, ובמקרים מסוימים זה יכול לקחת מעט יותר זמן כתלות בכישורים ובמומחיות של המטפל אותו אתם מחפשים.
באפשרותכם לקבל טיפול ב-4 דרכים:
  • התכתבות עם המטפל שלך
  • שיחת צ'ט עם המטפל שלך
  • שיחת טלפון עם המטפל שלך
  • שיחת וידאו עם המטפל שלך
באפשרותכם להשתמש בדרכים שונות בזמנים שונים כרצונכם, בהתבסס על הצרכים, הזמינות והנוחות שלכם.
ברגע שיצוות לכם מטפל מתאים, אתם והמטפל שלכם תקבלו "חדר" ייעודי, שיהיה המקום הפרטי והבטוח שלכם לתקשר זה עם זה. בחדר זה תכתבו על עצמכם, על הדברים שקורים בחייכם, תשאלו שאלות, ותדונו בנושאים שמטרידים אתכם. המטפל שלכם יוכל לקרוא את ההודעות שלכם, ולהגיב עם שאלות, משוב, תובנות והדרכה.

באפשרותכם להתכתב עם המטפל שלכם בכל עת, מכל מקום ובאמצעות כל מכשיר המחובר לאינטרנט. החדר פתוח 24/7, ומכיוון שההתכתבות אינה בזמן אמת לא נדרש תזמון ובאפשרותכם לבחור את הזמן בו ברצונכם לכתוב או להגיב למטפל שלכם. אתם תקבלו הודעה במייל כאשר המטפל שלח לכם הודעה.
לפעמים תרצו לנהל שיחה בהתכתבות עם המטפל שלכם בזמן אמת. בדרך זו עדיין תוכלו ליהנות מהנוחות והפרטיות של התכתבות, אך גם ליהנות מאינטראקציה "חיה" המאפשרת קבלת תגובה ומשוב מיידיים מהמטפל שלכם.

כדי לקיים שיחה בצ'ט, תחילה עליכם לתאם מועד עם המטפל שלכם. במועד שנקבע, היכנסו לחשבונכם כדי להתחיל להקליד ולשוחח בצ'ט עם המטפל שלכם.
פגישה טלפונית היא דרך נהדרת לדבר בנוחות עם המטפל שלכם פשוט על ידי שימוש בטלפון הנייח או הנייד שלכם, לא משנה היכן אתם נמצאים.

כדי לשוחח עם המטפל שלכם בטלפון, עליכם לתאם מועד עם המטפל שלכם ולהיכנס לחדר הטיפול שלכם במועד שנקבע. המטפל יבקש מכם להתחיל את הפגישה הטלפונית והמערכת תבקש מכם את מספר הטלפון שלכם. לאחר מכן המערכת תתקשר אליכם למספר זה ותחבר אתכם עם המטפל שלכם כדי להתחיל את הפגישה הטלפונית. שימו לב שמספר הטלפון שהזנתם לא ישותף עם המטפל.
באפשרותכם גם לקיים פגישת וידאו עם המטפל שלכם, בה אתם רואים אחד את השני ומשוחחים זה עם זה פנים אל פנים בסביבה וירטואלית (בדומה לסקייפ).

כדי לדבר עם המטפל שלכם באמצעות וידאו, עליכם לתאם מועד עם המטפל שלכם ולהיכנס לחדר הטיפול שלכם באותו המועד. המטפל שלכם יבקש מכם להתחיל את פגישת הוידאו. לאחר שתאשרו, תתחילו מיד בשיחת וידאו עם המטפל שלכם.
כן. אתם תמיד יכולים להתחבר לחשבונכם ולקרוא את כל הודעות המטפל אליכם. זה עשוי לעזור לכם לשקף ולהיזכר בחלק מההדרכה והמידע שקיבלתם. זהו אחד היתרונות העיקריים של טיפול אונליין.
זה תלוי בצרכים שלכם ומשתנה מאוד מאדם לאדם. יש אנשים שחשים שהם קיבלו את המירב לאחר מספר שבועות בלבד, בעוד שאחרים מעדיפים להישאר בתוכנית פרק זמן ממושך. זה לגמרי תלוי בכם.
דמי המנוי יחוייבו לכרטיס האשראי או חשבון הפייפאל שסיפקת על בסיס מתמשך. אם מילאת את המטרות שלך או אם מצאת שBetterHelp כבר לא יעילה עבורך מכל סיבה, ניתן פשוט לבטל את המנוי.
השירות ניתן על ידי מטפלים עצמאיים העובדים ישירות מולכם. מטפלים אלו אינם עובדי חברת BetterHelp והאתר אינו מפקח עליהם מקצועית. המשימה שלנו היא לבנות את הפלטפורמה, לתחזק אותה ולתמוך בה כדי לאפשר למשתמשים ולמטפלים לתקשר ביעילות, ולהקל על השימוש בערוץ הזה כך שיוכלו להפיק את המרב מהאינטראקציה שלהם.
ישנם מחקרים רבים המאשרים את היעילות של האינטרנט ככלי לביצוע שינויים בחיים. לדוגמה, מחקר שפורסם על ידי JMIR Publications ונערך על ידי חוקרים מאוניברסיטת ברקלי, אוניברסיטת קליפורניה בסן פרנסיסקו (UCSF) ובית החולים הכללי סן פרנסיסקו, הגיע למסקנה כי "משתמשי BetterHelp חוו הפחתה משמעותית בחומרת הסימפטומים של דיכאון לאחר שהשתמשו בפלטפורמה." תוכלו לקרוא את המחקר המלא כאן.

האמון שלנו בפלטפורמה מתבסס בעיקר על המשוב וההמלצות שאנו מקבלים ממשתמשים. בכל יום אנו מתרגשים לשמוע מעוד אנשים על האופן בו שירות זה עזר להם לבצע שינוי עצום בחייהם.

אנו אובססיביים לגבי אבטחת פרטיותכם וסודיותכם. פיתחנו את הטכנולוגיה ואת מערכת התפעול, שהן המילה האחרונה בתחום, תוך מחשבה על דבר אחד: שמירה על פרטיותכם ושמירה על המידע שאתם מספקים. תקני הפרטיות והסודיות שלנו מתקדמים בהרבה מהנדרש בחוק או בתקנות, כך שתוכלו להרגיש בטוחים ונינוחים.
  • אינכם צריכם להזדהות (ראו מידע נוסף לגבי שמירה על אנונימיות כאן).
  • כל מה שאתם אומרים למטפל שלכם מוגן על ידי חוקים פדרליים וחוקי מדינה קפדניים.
  • איננו משתפים פעולה או עובדים עם אף חברת ביטוח או מעסיק כלשהם, לכן אין צורך לשתף אותם, לדווח או להגיש להם דבר.
  • תוכלו תמיד ללחוץ על כפתור ה-"גריסה" המופיע ליד כל הודעה ששלחתם כדי שהיא לא תופיע עוד בחשבונכם.
  • כל ההודעות ביניכם לבין המטפל שלכם מאובטחות ומוצפנות באמצעות הצפנת 256 סיביות ברמה המשמשת מוסדות בנקאיים.
  • השרתים שלנו מתארחים במתקן בדירוג הגבוה ביותר (A grade), דבר המבטיח אבטחה והגנה הטובה מסוגה.
  • מערכת הצפנת הגלישה שלנו (SSL) משתמשת בשיטות העבודה המודרניות הטובות ביותר ומספקת אבטחה והצפנה מקוונת ברמה עולמית.
  • מאגרי המידע שלנו מוצפנים ומשובשים כך שהם בעצם הופכים חסרי תועלת במקרה המאוד לא סביר שהם נגנבים או שמשתמשים בהם באופן לא הולם.
אם אתם מעוניינים שהמידע או הרשומות שלכם ישוחררו לצד שלישי, אנא הודיעו למטפל שלכם. המטפל שלכם ישלח לכם טופס הרשאה שתצטרכו למלא ולחתום עליו לפני שניתן יהיה לשחרר את המידע שלכם.
כשאתם נרשמים אנו לא מבקשים מכם את שמכם המלא או את פרטי הקשר שלכם. באפשרותכם לבחור כל כינוי שישמש לזיהוי שלכם במערכת. כשאתם מחליטים להתחיל בתהליך הטיפול, אנו נבקש מכם מידע ליצירת קשר במצב חירום אשר נשמר מאובטח במערכת, כדי שניתן יהיה להשתמש בו אם המטפל שלכם מאמין שאתם או מישהו אחר עלולים להיות בסכנה.
ראשית תצטרכו לצאת מחשבונכם בטלפון הנייד. בפעם הבאה שתכנסו מחדש, תתבקשו להכניס קוד חדש.

Ready to get started?