בנוסף לבדיקת תעודות, כל מועמד פוטנציאלי עובר הערכה באמצעות ראיון וידאו.
בנוסף אנו מציגים את פרטי הרישיון המלאים של כל מטפל כדי להקל עליכם לבצע בדיקה מקיפה משלכם על המטפל שלכם.
BetterHelp היא לא הפתרון הנכון עבורכם אם אחד מהדברים הבאים נכון:
- יש לכם מחשבות לפגוע בעצמכם או באחרים
- אתם קטינים או נמצאים תחת השגחתו של אפוטרופוס חוקי
- אתם נמצאים במשבר דחוף או במצב חירום
- אובחנתם כחולים במחלת נפש קשה, או אם הומלץ לכם להיות תחת פיקוח פסיכולוגי או בטיפול פסיכיאטרי
- נדרשתם לקבל טיפול או ייעוץ בצו בית משפט או על ידי כל רשות אחרת
- אין ברשותכם מכשיר שיכול להתחבר לאינטרנט או שאין לכם חיבור אינטרנט אמין
ניתן למצוא מידע נוסף על איך להפעיל את ממשק אפשרויות ההנגשה בדף הנגישות שלנו.
עבור נגישות בנייד, אנו ממליצים להשתמש באפשרויות ההנגשה של המכשיר עצמו. הוראות עבור אייפון ניתן למצוא כאן, והוראות עבור אנדרואיד ניתן למצוא כאן.
- התכתבות עם המטפל שלך
- שיחת צ'ט עם המטפל שלך
- שיחת טלפון עם המטפל שלך
- שיחת וידאו עם המטפל שלך
באפשרותכם להתכתב עם המטפל שלכם בכל עת, מכל מקום ובאמצעות כל מכשיר המחובר לאינטרנט. החדר פתוח 24/7, ומכיוון שההתכתבות אינה בזמן אמת לא נדרש תזמון ובאפשרותכם לבחור את הזמן בו ברצונכם לכתוב או להגיב למטפל שלכם. אתם תקבלו הודעה במייל כאשר המטפל שלח לכם הודעה.
כדי לקיים שיחה בצ'ט, תחילה עליכם לתאם מועד עם המטפל שלכם. במועד שנקבע, היכנסו לחשבונכם כדי להתחיל להקליד ולשוחח בצ'ט עם המטפל שלכם.
כדי לשוחח עם המטפל שלכם בטלפון, עליכם לתאם מועד עם המטפל שלכם ולהיכנס לחדר הטיפול שלכם במועד שנקבע. המטפל יבקש מכם להתחיל את הפגישה הטלפונית והמערכת תבקש מכם את מספר הטלפון שלכם. לאחר מכן המערכת תתקשר אליכם למספר זה ותחבר אתכם עם המטפל שלכם כדי להתחיל את הפגישה הטלפונית. שימו לב שמספר הטלפון שהזנתם לא ישותף עם המטפל.
כדי לדבר עם המטפל שלכם באמצעות וידאו, עליכם לתאם מועד עם המטפל שלכם ולהיכנס לחדר הטיפול שלכם באותו המועד. המטפל שלכם יבקש מכם להתחיל את פגישת הוידאו. לאחר שתאשרו, תתחילו מיד בשיחת וידאו עם המטפל שלכם.
האמון שלנו בפלטפורמה מתבסס בעיקר על המשוב וההמלצות שאנו מקבלים ממשתמשים. בכל יום אנו מתרגשים לשמוע מעוד אנשים על האופן בו שירות זה עזר להם לבצע שינוי עצום בחייהם.
- אינכם צריכם להזדהות (ראו מידע נוסף לגבי שמירה על אנונימיות כאן).
- כל מה שאתם אומרים למטפל שלכם מוגן על ידי חוקים פדרליים וחוקי מדינה קפדניים.
- איננו משתפים פעולה או עובדים עם אף חברת ביטוח או מעסיק כלשהם, לכן אין צורך לשתף אותם, לדווח או להגיש להם דבר.
- תוכלו תמיד ללחוץ על כפתור ה-"גריסה" המופיע ליד כל הודעה ששלחתם כדי שהיא לא תופיע עוד בחשבונכם.
- כל ההודעות ביניכם לבין המטפל שלכם מאובטחות ומוצפנות באמצעות הצפנת 256 סיביות ברמה המשמשת מוסדות בנקאיים.
- השרתים שלנו מתארחים במתקן בדירוג הגבוה ביותר (A grade), דבר המבטיח אבטחה והגנה הטובה מסוגה.
- מערכת הצפנת הגלישה שלנו (SSL) משתמשת בשיטות העבודה המודרניות הטובות ביותר ומספקת אבטחה והצפנה מקוונת ברמה עולמית.
- מאגרי המידע שלנו מוצפנים ומשובשים כך שהם בעצם הופכים חסרי תועלת במקרה המאוד לא סביר שהם נגנבים או שמשתמשים בהם באופן לא הולם.